En kär vän

Jag och Ronja har nyss kommit hem från babysång. Det blev ett litet längre tag där idag. Men väldigt trevligt. Sista gången detta år, till fika bjöds det på glögg och pepparkakor och självklart kaffe & mackor. Lika trevligt denna gång!

När vi kom hem satt Krillan i trapphuset och väntade på oss. Hon drar till Thailand på torsdag så hon skulle låna några skor. Man blir lite smått avis faktiskt. Men jag tror dom kommer få det riktigt mysigt och framförallt härligt!
Det var väldigt trevligt att få träffa henne innan och önska henne god jul & gott nytt år!

Imorse hade jag fått ett mail av en kär vän där det stog att jag får träna gratis i en hel vecka på simhallen!! Jag blev GLAD! Det passar så bra för den 1 januari har jag ett årskort där, så nu får jag tjuvstarta lite. Redan imorgon om jag ska vara exakt! Denna underbara vän betyder mycket för mig. Jag har alltid så roligt med henne, jag känner att jag kan säga precis vad som helst till henne, både konstiga och jobbiga saker. Det är så roligt för hon får fram mina sjukaste sidor (visste knappt att jag hade sådana, men tydligen). Hon är en vän som jag inte släpper i första taget :)
Världens finaste Linda är det jag talar om, såklart!♥

Nu längtar jag efter Erik, han borde vara hemma runt halv fem. Till middag blir det inge svårare än potatisbullar & bacon. Misstänker att E ska träna ikväll så jag får fortsätta att pussa & krama på Ronja istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0