Första pulkfärden



Det blev en sväng med pulkan ändå!
Det gick i alla fall bra. Hon satt stabilt i sin fina pulka. Fler gånger blir det,
hade bara önskat att det snöat lite mindre.. eller i alla fall blåste mindre.

Den söta mössan har hon fått av kusin A. Matchande skor hade hon även på sig.
Syns dock inte på bilden eftersom jag virat in henne i fårfällen :)

Nu är det dags för mig att ta tag i städningen här hemma. Toan är först ut (alltså att städa). Känns dock tråkigt att städa här hemma när man vet att vi kommer flytta inom kort. Men som sagt gillar jag att ha det fint runt om kring mig så det kan inte hjälpas.

Kanske att vi senare idag far och veckohandlar. Det är inte direkt fullproppat i kyl & frys.

Just det, jag har även hunnit med att skriva i Ronjas Min första bok. Skrev lite om hennes första jul så nu ska lite bilder framkallas. Många bilder har jag att framkalla. Måste påbörja vårat familjealbum också! Bäst att göra det nu när man är hemma så det blir gjort.

Nä nu ska jag ta tag i städningen på riktigt (det är så lätt att fastna framför datorn) och ska man få något gjort medan Ronja tar sin tupplur så måste jag sätta igång nu (vad jag babblar) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0