Fy för migrän!

Idag är jag riktigt sliten! Igår kväll hade jag en fruktansvärd migrän. Har aldrig haft det förut! Hade ont i huvudet under dagen men det gick att leva med. Men på kvällen var den inte nådig! Fyfan (ursäkta ordet) men jag kände mig döende. Höll på kräkas flera gånger och kände mig väldigt snurrig. Och vi hade bara EN alvedon kvar! Jag tog självklart den ändå men det hjälpte ju nada!
Idag är huvudvärken borta men jag är trött och slut. Kanske att jag har järn/vitaminbrist! Ska till barnmorskan nästa vecka och ta blodtryck mm.
Sådärja! Nu har jag fått gnällt av mig lite :) Känns genast bättre, hihi.

Nu på morgonen har jag hunnit koka lingonsylt. En vuxenpoäng? ;)

Känner att ett frisörbesösk idag kommer göra susen. Jag behöver koppla bort allt och bara njuta. Att någon tar hand om en och gör en fin är lyx! En ny frisyr blir det absolut, kanske att min frissa får fria händer. Värre kan det nog inte bli i alla fall.

Erik & Peter ska fixa med bilen direkt efter jobbet så Melissa ska få vara barnvakt åt Ronja ett tag. Kommer gå kanonbra! Ronja gillar Melissa så jag känner mig lugn.

Nej om man ska ta och hoppa in i duschen och sedan kladda på lite smink så man känner sig lite piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0