GOD JUL

Godmorgon! Jag känner mig pigg trots att vi var uppe väldigt sent igår. Men nu är alla julförberedelser färdiga och vi ska bara njuta av denna morgon.
Igår upptäckte vi att Ronja fått sin första tand :) Jag hade nästan gett upp hoppet om några tänder för hennes del. Samtidigt vet jag att det är väldigt olika när dom dyker upp. Det är i alla fall en glad nyhet! Fick skriva in det i hennes Min Första Bok.

Efter lunch åker vi till pappa för att fira julen!

Därför vill Ronja och Vi önska våra nära & kära en riktigt GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Linda

God jul älskade du!

2009-12-24 @ 10:15:14
Postat av: Frida

Tack gumman!:) Hoppas ni också får en riktigt god jul! Och Ronja är söt som vanligt!!;)hennes första jul juu:):D Puss och kram

2009-12-24 @ 12:11:26
Postat av: mamma

Gud vilken goding ! Ha en riktigt bra jul.

Många kramar, mamma

2009-12-24 @ 14:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0