Godkänd!

BOEL-testet gick jättebra! Hon fick godkänt på alla punkter. Bra där!

Vi ides aldrig traska till min farmor. Timmarna går så fort ibland..
Jag och Ronja har myst på hemmaplan istället OCH tvättat (inte lika mysigt). Vi håller dock fortfarande på att tvätta..

När tvätten är klar tar vi en prommis till affären för att köpa mera glögg, nötter och kanske en lussebulle. Jag älskar glögg och nu när granen är på plats och snön fallit så passar väl glögg till lite kvällsmys? (Vi drack glögg igår också, hihi)

Erik gick och la sig bredvid Ronja för att vila men nu hör jag den lilla damen prata, så jag ska nog gå och hämta henne så han får vila ett tag till.

TREVLIG kväll på Er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0