Gott Nytt År

Snart är det ett nytt år! 2010 väntar bakom hörnet. Det kommer bli ett spännande år med många nya förändringar bland annat flytt, Ronja kommer börja förskolan (dock senare i höst), jag ska börja plugga/ jobba, Ronja blir 1 år i maj. Som sagt många nya saker. Men jag ser fram emot det nya året.

Igår gick jag ner på stan. Själv! Va fort allt går när man är ensam. Skönt var det!
Det blev en del shopping. Jag handlade en tunika och ett par jeansleggings. Problemet var bara att det inte fanns i min storlek så jag tog en storlek mindre för jag VILLE bara ha dom. Tajta som sjutton är dom men efter lite träning nu efter nyår så kanske dom inte sitter lika tajta ;)
Jag köpte även en mössa och vantar på åhléns till mig. Det var på tiden med ett par nya vantar. Mössan köpte jag bara för att den var så söt.
Ronja fick en klänning, tröja, strumpbyxor och en ny overall. Overallen hittade jag på Lindex, har spanat in den förut. En svart lite tuffare overall. Hon passade jättebra i den! Jag är nöjd!

Efter stan åkte vi ut till Stöcksjö vi behövde nämligen låna deras tvättmaskin. Middagen åt vi också där.
Nu på morgonen kom dom och lämnade tvätten våran. Även Ronjas faster kikade förbi med 2 jättesöta klänningar.

Nu är det snart duschen som väntar sedan ska jag städa upp lite mer här så det är kliniskt(?) rent. Gästerna dyker upp någon gång på dagen skulle jag tro. Vi ska äta och dricka gott ikväll. Jag ser fram emot kvällen!

Vi önskar er en trevlig nyårsafon!
Jag ska försöka komma ihåg att ta några bilder ikväll. Så jag kan starat det nya året med fina nyårsbilder :)

Kommentarer
Postat av: L,M&H

Gott nytt år önskar familjen bus =)

2009-12-31 @ 10:45:08
Postat av: Petra

gott nytt år på er!

2009-12-31 @ 15:32:03
URL: http://petralindgren.blogg.se/
Postat av: mamma

GOTT NYTT ÅR, kramar

2009-12-31 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0