Mitt första pass

Jag och Ronja har vara myst och busat idag. Vi har självklart varit ute en stund också, jag hade lite ärenden att göra. Det var kallt ute!! Jag frös, inte Ronja hon hade jag klätt på så ordentligt att hon knappt kunde sitta, hihi.
Sedan har jag även hunnit med att städa idag, så nu är det rent och fint på brinkvägen. Härligt!
Varför har jag fredag idag? Är det det fina vädret som gör det, eller är det för jag har städat. Brukar oftast städa på fredagar så man kan njuta av en städfri helg!
Jag blev tvungen att göra bort städningen idag för imorgon ska jag ner på stan och sedan väntar faktiskt mitt första jobb pass. Känns helt sjukt, jag har inte jobbat på ganska exakt 9 månader! Men det känns faktiskt roligt att få hoppa in o jobba imorgon. Måste bli lite varm i kläderna för nästa helg står det bara jobb i kalendern. Goa pengar om inte annat :)
Lillebror ska vara barnvakt tills Erik kommer hem från jobbet vilket blir i ungefär en timme. Så jag hoppas Ronja är snäll imorgon. Fast det är hon ju alltid!

Jag har även hunnit med att boka mitt första bodypump pass. Känns jättekul! Det var inte igår jag körde bodypump, så nu jäklar!

Ronja ligger i våran säng och vilar jag ska göra henne sällskap innan det är dags för middagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt! :)



Ja vi såg ju Skytten igår. Riktigt bra va den!! :)

2009-12-17 @ 16:03:11
Postat av: Hannah

Hej! :) vad kul att höra från dig. Jo, tillslut kom jag igång med bloggandet, fast nu har jag ju faktiskt hållit på ett tag.



Är det vi som jobbar på fredag? trodde jag jobbade med joakim hela helgen? Men det blir skoj i alla fall! Var ju ett tag sen, typ förra julafton eller nåt.. :)

2009-12-17 @ 19:44:44
URL: http://aboutflorens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0