Paltlunch

Idag kommer vi spendera en stund av dagen hos min farmor. Hon har gjorde palt igår och idag ringde hon och frågade om jag ville komma och äta lunch där efterom det blivit över. Uppstekt palt, finns det något bättre? Ja det är klart att det gör men idag passar en palt lunch perfekt för mig. Ronja kommer säkert få hjortronsylt (som hon alltid får när vi är där).

Ikväll var det tänkt att jag och Linda skulle på simhallen och koppla av. Men vi får se hur det blir! Kanske blir det för stressigt just ikväll!

Igår hade vi en riktigt bra dag. Vi spenderade nästan hela dagen på stan med Hugo & Linda. Tanken var att göra bort dom sista julklapparna men jag tycker vi mest satt och fikade på Mekka :)
Väldigt trevligt!
Middagen åt vi i Stöcksjö, mycket god middag! Ronja åt sin burkmat med god aptit. Det går framåt! :)
Efter massor med mat, fika och kaffe åkte vi vidare till Tomtebo. Jag och Ronja spenderade tiden med Melissa medan killarna åkte och tränade. När jag ser Melissas fina mage saknar jag nästan att vara gravid själv! Det är så fint!

♥Ronja är så otroligt glad och mysig. Jag älskar henne så himla mycket♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Undrar om vi kanske ska ta och sola imorgon när vi ändå är ute på vift? =)

Jag känner mej blek och dassig!

2009-12-02 @ 15:57:57
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0