Snoriga familjen

Idag är det snorigt här hemma. Erik har det nog värst! Han är väldigt förkyld idag! Hoppas bara han är pigg & kry på nyårsafton. Ronja är lite tät i näsan och det har resulterat i en natt av många vakna stunder! Men hon är då glad som en lärka nu. Hoppas dock att hon kanske sover bättre idag på dagen. Då kanske man hinner med att ta en nap själv ;)

Ronja har blivit så stor, hon är ingen liten bäbis längre. Hon gör mig så lycklig. Ronja är otroligt glad och busig! Det är så mysigt att busa med henne. Vi brukar gömma oss bakom ett hörn och sedan hoppa fram och säga tittut, hon skrattar så himla mycket då. Det är något som gör mig glad. Duktig på "prata" är hon också. Munnen går nästan i ett :) När hon ler ser man hennes två små tänder på nedre tandraden och det är så gulligt! Ronja ÄR gullig :)

Igår var vi på coop och handlade inför nyår. Men jag upptäckte idag att vi har glömt 3 saker så det är bara att pallra sig till ica och göra bort det idag, annars kommer jag glömma bort det!
Vi kilade även in på H&M för att se om det fanns någon overall och morgonrock. Hittade inga overaller så långt ögat kunde nå. Dåligt utbud? Svar Ja!
En Hello Kitty morgonrock hittade jag men självklart inte i rätt storlek. Så det ända vi kom hem med var mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0