syskonträff hos morfar

GODMORGON måndag! Idag fick vi stiga upp tidigt, före sju är tidigt för mig och Ronja. Vi fick köra Erik till jobbet eftersom jag måste ha bilen idag och hans cykel hade punktering!

Vi ska nämligen ut och hälsa på min morfar, alla syskon ska träffas hos honom och fira hans födelsedag i förskott och självklart önska dom god jul och gott nytt år. Det ska bli trevligt!
Markus hämtar vi upp på vägen. Jag gillar inte att köra bil när det är sånt här väder, dessutom är det en lite krånlig väg när man åker till morfar. Hoppas att det är ordentligt plogat! Erik säger att man nästan inte kan köra fast med vår bil men men.. Jag skulle säkert kunna göra det! :)

Jag kan ju nämna att träningsvärken har intagit sin plats. Jag har typ on i hela kroppen :) Men det är det värt, menas ju bara att jag tog i igår + att jag är otränad såklart :)

Kommentarer
Postat av: Anna

jo vi flyttar till en 3a =)

2009-12-21 @ 22:19:02
URL: http://minpassion.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0