Träning

Igår kväll såg jag och Erik Wallander - skytten. Jag tyckte den var väldigt bra så jag kan varmt rekomendera den till Er som inte sett den!

Idag blir det en rätt lugn dag, vi ska förbi min farmor. Jag ska fixa med några julklappar. Men innan vi går dit så tar vi oss en prommenad runt kvarteret. Lite friks luft vill vi ha idag!

Kvällens aktivitet blir träning på simhallen. Oj så skönt det ska bli. Det är inte ofta jag tar mig friheten att åka iväg själv utan min lilla familj. Ser verkligen fram emot lite avkoppling och surr med Linda!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh ska se den ikväll! :)



Jag ska läsa till undersköterska. Du då?

2009-12-16 @ 19:09:56
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0