Vilken toppen dag!

Vilken toppen dag det varit idag!!
Det vår så himla trevligt att få umgås med Ida & Alfred idag.
Båda jag & Ronja var helt slut efter babysång så när vi kom hem så tog vi oss en kort nap. Den blev inte lång för när Erik kom hem var det bara att sätta sig i bilen och åka till Tomtebo där det bjöds på god middag.
Jag kan inte säga annat än att det varit en mysig dag. Nu ska sminket bort och sedan blir det att slö titta på något innan man somnar.

Imorgon ska jag äntligen klippa mig! Det var inte igår om jag säger så. Undra om man ska våga sig på något nytt?

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Yes, resan gick bra, lite segt men det är det ju alltid. Hugo sov nästan hela tiden och åt två! gånger....han börjar bli ett matvrak min kille.

Nu har jag äntligen fått honom att sova. Vi har eget rum. Jag ligger i en stooor säng och han i en spjälsäng. Ska bli skönt att sova =) Låång dag.



Pulkfärden var väl inte så lattjo lajban direkt...han satt mest där och stirrade haha.

Men jag och mamma tyckte i alla fall att det var jättekul =) Hoppas att vi får snö i Umeå snart så att man kan vara ute =)



Gött att ni har haft en bra dag!

Ser fram emot lördagen =)

Kramisar från oss

2009-12-08 @ 22:32:29
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Mel

Jaaa Malin prova någon ny frisyr nu!!!! Våga ta ut svängarna, du får väl se hur jag ser ut idag efter mitt besök hos frissan....det kan bli intressant ;) Hehe Ses sen! Puss

2009-12-09 @ 10:07:54
Postat av: LindaBinda

Jag håller me dej Melissa =)

Fast du är snygg redan nu Malin =)

Bild på nya frisyren? Pliiiiis

2009-12-09 @ 10:45:17
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0