Alla hjärtansdag

Idag fick jag fika på sängen av älsklingen. Väldigt uppskattat!

Nu ska vi göra oss i ordning, sedan ta en liten prommis i det fina vädret. Strålande sol även idag.
Sedan tar vi bilen till coop och handlar till middagen ikväll. Det blir en trerätters, vad vet vi inte riktigt än.

Angående gårdagen så hade jag fruktansvärt otur igår. Jag är säker på att det var för att det var den förbaskade
fredag den 13
! Jag skulle nämligen fara och fixa med Olivers present så jag skulle ta bilen. Givetvis gick inte bildörren att stänga igen (som jag skrev i förra inlägget), så jag blev ju tvungen att ha igång bilen tills dörren gick att stänga igen. Vilket tog ett tag! När jag sedan hade satt mig i bilen och skulle backa ut så kör jag fast. Det är så oskottat att jag inte kommer över kanten. Efter flera försäk så tar jag mig över kanten!
Äntligen tänker jag, nu kan vi köra. Min brorsa ska just hoppa in i bilen, men jag får inte upp dörren. Jag har lyckats låsa in mig själv. Låset har gått i baklås!!!! Jag börjar nästan grina av panik. Min bror skrattar! Tur i oturen har jag inte fått igen dörren ordentligt utan det är en liten springa luft som passerar. Jag pillar ut bilnyckeln till min bror som får låsa upp utifrån, eftersom det inte går att öppna innifrån!!!!
Han låser upp och hoppar in i bilen, sedan kör vi iväg...

Jag är glad av dagen är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0