Detta borrande gör mig knäpp!

Igår var jag hos barnmorskan och mätade magen, 23 cm. Låg exakt på "normalkurvan". Hjärtljudet låg på 125 s/m. Hon tycket att det rörde sig väldigt mycket där inne, vilket jag också tycker det gör. Men som sagt är det bara roligt. Nu ser man tydligt på magen när den sparkar.

Nu har dom börjat med balkongerna på våran gård, just nu på våran balkong faktiskt. Det ska nämligen glasas in! Men detta borrande gör mig galen. Det går knappt att prata. Dessutom jobbar dom in fredagar så dom är här till ungefär sju i kväll. Undrar om man måste fly gården om det ska fortsätta låta så här.
Jag är inte bara negativ till detta. Det kommer bli så himla fint när inglasningen är färdig. Längtar tills jag får börja pyssla på där ute!

Nu blir det att se ett avsnitt SATC innan jag ska börja med maten (om det går pga allt borrande).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0