SÖNDAG

Begravningen i fredags gick bra, jobbigt var det men väldigt fint!
Känns skönt att det är över på något sätt. Begravning är aldrig roligt.

Annars så jobbar jag i helgen, tråkigt när Erik får vara ledig.
Igår var vi på bio och såg Benjamin Button. Den var faktiskt helt okej men eftersom ALLA man pratat med om den filmen sagt att den var så himla bra så hade vi så stora förväntningar. Men den är absolut sevärd!
Nu vill jag bara fara och se Changeling sedan är jag nöjd. Kanske ska höra med Kristina om hon är sugen på fara och se den nu när hon kommer hem från Stockholm.

Nu ska jag borsta gaddarna och sedan ska vi åka ut till Stöcksjö och säga hej innan jag brjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0