Ben & Jerry´s

Idag har jag varit i Röbäck på fika hos min fina vän Kristina. Det är alltid så roligt att träffa henne. Det mycket gott fika och en hel del surr!

Nu har jag kollat klart på sex and the city boxen. Så den har nu hamnat hos Krillan. Jag ska snart ge mig in i greys anatomy historian. ALLA pratar ju om hur bra den serien är så jag måste väl ge den ett försök, speciellt nu när jag har säsongerna hemma.

Jag har hittat glassen som jag säkerligen kommer köpa fler paket av. Nämligen Ben & Jerry´s. En arbetskamrat har pratat om den några gånger och nu när jag hade vägarna förbi ica så fick det bli ett glasspaket.
Idag har jag smaskat på denna! Att rekomendera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är VÄLDIGT mycket just nu! Kämpar på, o så länge det är roligt går det bra :) Vad STOR magen blivit, tiden går fort :)

2009-02-20 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0