1 januari 2009

Första dagen på året. Känns bra!

Gårdagen var toppen, god mat och trevliga människor. En väldigt bra avslutning på 2008.
Dock så är jag förkyld, ont i halsen och känner mig allmänt seg i kroppen.
Jobbar fredag, lördag, söndag!! Ska känna efter - blir jag sämre så måste jag sjukanmäla mig. Men som det ser ut nu så ska jag härda ut.

Föresten så drack jag ett alkoholfritt vin i går. Jag blev glatt överraska, det smakade faktiskt helt ok! Ett bra alternativ om man inte kan dricka alkohol.
Men inte ska jag ljuga och säga att det var godare än ett vanligt vin, hehe.
Jag är en riktig vinälskare!

Jag går in i vecka 21 idag. Vilket innebär att jag gjort halva min graviditet nu.
Nu är det 4 månader och 20 dagar till den stora dagen!

Låt denna tid gå undan. Jag har sådan tur att jag ska bli både moster och faster i februari så jag får gosa med dom tills våran lilla plutt kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0