2009-01-10

Igår var jag och E bjudna på middag hos M och S. På kvällen blev det let´s dance. En riktigt trevlig kväll med andra ord. Mycket skratt.

Idag är jag pigg och utvilad. Jag har nyss fikat frukost och ska strax ner i källaren för att tvätta.
Jag hade nog tänkt städa ihop lite här hemma också. I kväll blir det myskväll i soffan.

Nästa helg har vi planerat att vi ska på IKEA. Så jag funderar på att räkna ihop på ett ungefär vad kalaset ska gå på. Vi ska köpa en del stora saker. Vill inte få en chock när vi ska betala i kassan!

Nu börjar min rygg (ländryggen) av krongla. Känner av den en hel del!! Jobbigt.
Jag och min chef satt och fyllde i HP papperna i veckan. Frågerna är väldigt svåra att besvara. Men vi lyckades fylla i allt ändå. Har ansökt om att få havandeskapspening från och med 20 mars.

Nu ska jag börja på en budget för IKEA innan jag ska springa ner till tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0