Full fart hela helgen!

Denna helg har gått otroligt fort! I fredags var vi på IKEA och shoppade loss. Vi är väldigt nöjda med våra inköp. På väg hem från Sundsvall for vi förbi Elin i Övik. Gullig liten lägenhet!

I lördags for jag och fikade med min finaste Kristina medan Erik satt upp dom flesta möblerna. Det är lika bra att hålla sig borta om något skulle gå fel, hihi.
Men duktig var han! När jag fikat och surrat klart for jag hem och hjälpte till, mest att "ställa allt på sin plats". Det blev super fint, speciellt på toaletten. Som en ny toa! Synd att kameran inte fungerar. Bilder kommer kanske senare.

I dag har vi varit ute iTäfteå och hälsat på syrran m. fam. Snart är det dags för en ny familjelmedlem. Ska bli spännande och se vad det blir. Jag blir nästan lite nervös när jag vet att det snart är dags för dom :)

När vi varit ute i Täfteå ett tag så for vi ut till Eriks brorsa i Kroksjö. Han och Ida ska nämligen ha två dagar efter oss. Trevligt tycker vi!
Vi kom nyligen hem från M & S där vi blev bjudna lasagne. Mumsigt värre.

Nu känner jag verkligen för att ta på mig ett par mjukisbyxor och bara lägga mig ner i soffan för att varva ner efter helgens alla utflykter.
 Jag har en tung arbetsvecka att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Elan

Nu måste ni fixa er kamera så jag får se hur det blivit på brinkvägen :)

2009-01-19 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0