Lilla Oliver



Igår fick jag träffa söta Oliver (som han troligtvis ska heta). Åh det är så mysigt med dessa små. En liten plutt på ca
2700 gram och 48 cm lång
. Inte speciellt stor alltså. Men sötare och mysigare än någonsin.
Nu längtar jag efter våran lilla älsklinsplutt.

Men först är det väl tänkt att jag ska bli moster. Spännande!!



Idag ska jag gå på stan med en annan majmamma. Det ska bli väldigt trevligt. Vi ska shoppa lite saker till våra små. Jag hoppas jag lyckas fynda något. Sockar måste jag i alla fall ha.

I går fick jag låna ganska mycket mammakläder av min syster vilket jag tycker är toppen! Tror inte jag behöver köpa mig nå mer nu. Känner inte att jag är i behov av något. Möjligtvis ett par svarta byxor.

Nu är det dags att göra sig lite mat och koka lite kaffe så man vaknar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0