Shopping på stan!

Det har varit en lång dag på stan med Anna. Jag shoppade en del kläder. Fyndade lite på rean, bland annat en jätte söt rosa klänning som jag bara var tvungen att köpa! Blir det en pojke så la jag inte ut många kronor på den klänningen. Nu känner jag att jag måste lugna ner mig en del med shoppingen. Lite vill jag ha kvar att köpa sen! Men det är så roligt att titta på barnkläder och ibland kan man bara inte hålla sig. Jag köpte även ett BOLA gravidsmycke på Lilla Mirakel.  Vi avslutade shoppingen med ett vegmål på MAX. Gott!
Nu ska jag äta min chokladkaka och se ett SATC avsnitt innan Erik kommer hem. För då är det dags för en långprommis.














Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt att du la ut bilder på vad du hade köpt =) jag funderar på att också göra det men de e så krångligt haha

va fin vagnen va! kram kram

2009-01-28 @ 16:15:18
URL: http://minpassion.bloggagratis.se
Postat av: Micaela

Vilka fina saker. :)

2009-01-28 @ 16:20:35
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0