Borta bra men hemma bäst.

Nu är vi hemma igen. Vi kom hem ganska sent i natt. Men resan hem gick bra, Ronja sov hela bilresan på ungefär 5 timmar. Vilket var toppen!

Helgen har varit bra. Vi har bara tagit det lugnt. Ronja har sovit väldigt bra - det måste vara fjäll luften!
Vi åkte även upp till Tärnaby och hälsade på Eriks syster med familj. Jätte trevligt var det!

Idag blir det en slappar dag för oss. Jag och Ronja ligger fortfarande i sängen i sköna mjukisar.
Erik är i Stöcksjö för att städa upp våran gamla bil. Troligvis får vi den såld i dag. Det är i alla fall några som skulle komma och kika på den. Hoppas hoppas! Det skulle vara så skönt att bli av med den.

Senare idag ska jag åka förbi pappa. Jag lämnar då mina älsklingar hemma och åker iväg på min första egna tripp. Ok, det blir varken länge eller speciellt långt bort. Han bor ju bara på Ersboda,  men ändå..
Förhoppningsvis vill Ronja äta strax innan. Vi får se när våran lilla prinsessa bestämmer sig för att äta.

Ser att Ronja har somnat nu, det ser skönt ut. Jag tror jag också lägger mig och vilar. Måste passa på! Då kanske man är någorlunda pigg senare under dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0