Dags att ta tag i träningen!

Har känt i några dagar att snart måste jag verkligen ta tag i träningen, inte på grund av gravidkilona för dom är redan väck utan främst för nacke/rygg/axlar.
Dessutom har jag träningskort på tenton så jag har inga direkta ursäkter.
Nästa vecka ska jag nog köra mitt första pass. Känns både roligt & jobbigt!
Härligt att komma bort från hemmet 1 timme på kvällen.. Det kommer bli min första timme utan Ronja.
Men det är nog på tiden för oss båda tror jag :)

Ikväll blir det en tjejkväll ute på Tomtebo. Frida är uppe och hälsar på så då ska vi ses hemma hos Melissa. Känns riktigt skoj att ses vi 3 igen. Vi hängde nästan jämt förut! Så vi har haft väldigt roligt ihop.
Vi har nog en del att prata och ta igen. Dock så hinner man väl inte det på en kväll men ändå.. Självklart följer Ronja med. Så vi kommer nog inte bli allt för långvariga. Så är det väl att ha barn antar jag? :)

Imorgon blir det Nolia med Melissa & Peter. Innan det ska jag, Ronja & Erik hinna ner på stan och göra några ärenden. Jag ska bland annat få min födelsedagspresent från min två älsklingar - ett guldhjärta som jag önskat mig! Äntligen, har önskat mig ett sånt i flera år nu. Bättre sent än aldrig som man brukar säga.






Kommentarer
Postat av: Emilie

hahha men du skriver bara ett ord i inlägget. sen markerar du ordet och klickar på knappen som ser ut som en kedja. och där skriver du in adressen till det du vill länka :P

2009-07-31 @ 21:02:55
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0