"det bästa man har lägger man på bordet"

Klockan 23 igår gick jag och la mig. Låg och läste ett tag, boken är verkligen jätte bra! Den kommer snart vara utläst eftersom den är ganska lättläst. 7.15 vaknade Ronja, hon ville då äta till 8.00. Sedan gick vi och la oss igen eftersom vi inte har några större planer idag.
Jag vaknade nyss så jag sitter och dricker en kopp kaffe medan Ronja fortfarande sover. Helt otroligt!!
Pigga och glada kommer vi vara idag.
Jag funderar på att vi ska ta oss en långprommis. Bara inte regnet kommer..
Erik jobbar idag (han skulle köra ut några möbler tror jag).


Vi har börjat lägga Ronja på bordet när vi äter. Då behöver hon inte ligga i vagnen
helt själv och vara ledsen. Brukar man inte säga att "det bästa
man har lägger man på bordet"? Hon verkar trivas och vi tycker det är bekvämt!





Rund och gó har våran lilla flicka blivit.
På torsdag ska vi väga henna igen. Jag undrar hur mycket hon har gått upp?
Spännande ska det bli i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Elin

oj oj du måste ha en del kolhydrater och grejer i mjölken ;) Hur går förberedelserna för dopet?

2009-07-14 @ 11:38:54
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken HÄRLIG bild !!!!!



Kram

2009-07-15 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0