Helgen!

Nu är snart helgen slut.. Vilket innebär att Erik börjar jobba och jag och Ronja blir själv hemma.

I fredags umgicks vi med M & P. Vi åt gott grekisk pyttipanna. En av dom godaste maträtterna jag vet. Jag skulle göra en fetaostsås med vitlök i men det blev liite väl starkt tyckte vi alla, men eftersom vi bara hade den så var det bara att äta och vara glad!
Senare under kvällen så spelade vi rappar kalja. Sjukt roligt spel som jag spelat väldigt mycket förr. Fast det visade sig inte speciellt bra då eftersom jag inte vann. Vi spelade både det gamla och det nya men jag måste säga att det gamla är mycket roligare.

Idag på dagen har vi varit ute i Stöcksjö där bjöds det på våfflor & grädde. Mums!

Nu är vi hemma, vi ligger i soffan alla tre. Ronja ska nog snart få äta lite innan hon ska hoppa ner i plurret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0