Oj..

Såg inte att bloggen blivit ändrad. Trodde inte jag sparade!!
Men det var inte tänkt att det skulle bli sä här heller. Ville ha några bilder på Ronja längst upp, sedan en annan färg i bakgrunden.
Som jag sa innan är jag inte nå duktig när det gäller datorer och teknik.
Får fixa till detta någon gång jag har mer tid..

Idag la vi Ronja vid tio tiden och hon somnade nästan direkt. Jag har hunnit med att fixa lite på balkongen, packat, städat ihop här hemma. Oj vad man hinner mycket när hon vill somna i god tid.
Nu är det snart dags för mig att hoppa i säng.

Jag säger därför godnatt och trevlig helg! (jag kommer inte kunna blogga mer under helgen eftersom vi åker imorgon bitti)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0