presentjakt

Idag känner jag mig ganska så utvilad.Gick och la mig kl 23 igår, då hade Ronja somnat för en halvtimme sedan. kl 6 vaknade hon och ville ha mat. Och nu har vi vaknat igen. Man kan inte klaga på hennes sov vanor direkt!
Erik sover dock fortfarande, han var nämligen uppe hela natten och såg ufc direkt. Får se när han vill stiga upp!
Planerna är nämligen att åka ut på en tripp, eftersom Ulrika fyllde år igår måste jag hinna köpa en present idag. Synd bara att det är söndag och många butiker är stängda. Hittar jag inget i dag måste jag ner på stan i mrgon en snabbis.

Ikväll är vi bjudna på middag hos Melissa och Peter. Igår var vi faktiskt på middag i Stöcksjö så vi har inte lagat någon mat alls i hellgen

Nu ska jag börja spåna på vad jag ska ge bort i present..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0