Små fossingarna

Igår gjorde vi fotavtryck på små fossingarna. Lätt var det inte med det gick. Erik gjorde väl det mesta jobbet. Jag fick dutta på färgen. Vi vågade göra direkt i hennes "första bok". Hade tänkt göra på ett papper och klistra in men jag tycker att det blev ganska bra ändå.





Så här glad & mysig är Ronja varje morgon. Nu har hon somnat igen så jag får passa på att blogga och dricka kaffe i lugn och ro. Det är nu hon kan ha kläderna som jag köpte på lilla mirakel i storlek 56. Dom har verkligen stora storlekar där. Jag hade tänkt ta med de kittet till bb men tur jag inte gjorde det för hon hade drunknat i kläderna!

Idag har jag bokat tvätten, blir första gången jag tar med henne ner. Och andra sidan var E så snäll i morse att han bar ner tvättsäckarna. Annars hade det nog inte funkat.
Jag kommer nog använda bärsjalen. Den funkar så bra!
Måste även kila på affären för att handla lite smått. Måste baka något till morgondagen men vet inte riktigt vad än.

Det känns så bra med E nya jobb. Han har verkligen toppen tider och jobbar inga helger eller röda dagar. Det kan inte bli bättre när man har barn. Och självklart tycker jag och Ronja det är toppen att få ha han hemma varje kväll och på helger.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh va gulligt! Vart ju riktigt bra!

Jo tack vi mår bra bra vi. Flyttar nu nästa vecka. Ska bli spännande :) Skönt att få komma tillbaka till stan :)

2009-07-20 @ 19:43:48
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0