Uppskattat besök!

Idag kikade familjen L förbi. Det blev pizza till middag som dom hade köpt med sig. Mycket gott!
Det var inte igår man åt pizza så det var väldigt uppskattat. Givetvis var det lika uppskattat att få besök utav dom. Inte var dag dom är här heller.

Mina kärleksmums blev helt okej. Erik tyckte dom var goda så då får dom duga.
Jag är usel på baka bullar, så därför har jag lejt bort det till M. Hon tycker tydligen att det är roligt att baka bullar och då får hon mer än gärna göra dom. Måste bara köpa rosa bullformar.

Nu klockan 21 börjar The Bachelorette, jag är helt såld på realityserie
!

När det är slut har Erik laddat hem en film, Boy A tror jag den hette. Hoppas den är bra!
Sedan är det nog sängen som gäller. Får se om jag orkar se klart filmen. Brukar vara kämpigt vissa kvällar när vi börjar se så sent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0