Här bor det ingen datanörd!

Igår skulle jag göra ett tappert försök att designa bloggen. Men jag är så förbannat okunnig med allt som har med dator att göra så jag gav upp. Jag hittade en jätte bra sida där han hade skrivit väldigt utförligt, men likförbannat fixar jag det inte själv! Sånt gör mig skogstokig.
Sedan underlättar det inte med en liten Ronja som krävde lite väl mycket uppmärksamhet igår kväll.
Jag bad även Erik hjälpa mig men han förstod inte allt heller. Och då blir jag ännu mer arg för han "borde kunna sånt" (tyckte jag) hihi.
En annan gång när jag har mer tid så ska jag fina till designen. Den här är såå tråkig!!

Natten har varit lite halv jobbig. Ronja var omöjlig att få i säng igår...
Sedan vaknade hon vid fem och då gav jag henne mat. Oftast somnar hon vid mig (även jag brukar somna ibland så då blir det sällan att jag rapar henne på natten). Denna gång skulle jag försiktigt lägga över henne i sin säng (jag hade inte rapat henne då) men det fick jag ju sota för sedan. Det är så typiskt för när hon ligger med oss så vaknar hon aldrig av att hon måste rapa. Det tog tid innan den där lilla rapen ville ut.
Denna natt resulterar i en trött mamma idag.

Men jag får försöka göra en tidig kväll ikväll. Hoppas våran älsakde dotter känner detsamma :)

Jag och Ronja ska ner på stan för att möta upp Anna och hennes lilleman. Vi kommer nog bara sitta i parken och prata. Sedan kommer Erik och hämtar upp oss strax före 14, vi ska nämligen ut och hälsa på i SIllviken.
Efter det så är det hem för att äta middag och sedan måsta vi packa för att vi åker nog ganska tidigt imorgon.

Nu är det dags för lite mer kaffe...



Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej vännen! Jag kan hjälpa dig med bloggen om du vill..jag är ju inget proffs men lite kan jag:-)

2009-07-05 @ 13:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0