Ond cirkel

Jag känner mig fortfarande helt matt i kroppen fast jag fått sova flera timmar i streck. R har varit ganska gnällig dom senaste dagarna. Vet inte riktigt vad felet är.. Känns som vi kommit in i en ond cirkel när det gäller amningen!
Och det är själklart extra jobbigt när man är ensam hemma. Jag inbillar mig att det bara är en period som snart går över...

Annars är jag nöjd över gårdagen. Jag fick jättebra presenter.
På lördag ska jag och E på stan så jag får köpa ett halsband som jag önskat mig. Ett vanligt guldhjärta. Jag tycker det är ett fint vardagshalsband.

När R vaknar ska vi ner på stan. Vi ska luncha med M. Jag funderar på kila ner lte innan vi ska mötas. Måste handla lite små saker. Måste i alla fall ha mig en ny nässecär/sminkväska. Den jag har är jättefin men den har nog gjort sitt nu.
Får se vad jag hittar för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0