2 gånger under natten!!

Nu när Ronja har ätit ska vi ner på stan och träffa M & O. Jag är shoppingsugen så vi får se om jag kommer hem med något fynd!

Ronja har börjat vilja ha ersättning vid åtta på kvällen nu. Vilktet jag inte gillar. Förut fick hon efter elva målet och då sov hon så bra att jag bara behövde gå upp och amma e gång per natt. Men nu när hon äter esättningen efter åtta målet vaknar hon två gånger under natten, en gång runt ett och sedan vid fem eller sex.
Att gå upp två gånger under natten kanske inte är mycket?
Men jag föredrar att bara gå upp en gång :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej! För mej e de oftast runt 12, sen vid 3 sen 6... så ibland 3 gånger =/ men ibland blir de "bara" 2. oj va trött ja e nu.. ska upp tidigt... kram kram!

2009-06-03 @ 23:47:59
URL: http://minpassion.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0