Brunhårig!

Nu har jag tagit tjuren i hornen och färgat håret brunt. Vi for och storhandlade idag så då passade jag på att köpa lite färg. Jag hade sådan utväxt med slingorna sedan var jag inte helt nöjd om jag ska vara ärlig. Kristina ta inte illa upp! :)

Vilken värme det är. Jätte härligt! Har hunnit med att sola lite. Ronja låg och glassade i skuggan med hennes söta sommarhatt.
Ikväll var lilla familjen nere på stan och tittade på wheels.
Men det blev en ganska kort visit för Ronja ville hem och äta. Så det var bara och lyda hennes önskemål.

Nu sitter vi i soffan, jag med en godispåse och Erik med en öl och Ronja har nyss ätit så hon ligger här i soffan och är nöjd. Vi ska se Wallanders nya film skulden.



Kommentarer
Postat av: Elin

Tog nog både en och två öl åt dig :) Du får ta en vinter öl sedan :) eller sen höst-öl, dom är nog inte så tokiga heller! Du måste lägga upp en bild på nya hårfärgen snart :)

2009-06-27 @ 21:56:24
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Föresten, hur fick ni tag på wallander filmen? Finns den på Dvd nu? Wallander är min största favorit !! Nästa sommar ska vi ta igen många öl, och kanske ett glas vitt JP ;)

2009-06-27 @ 21:59:17
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0