En dag med mamma!

Idag fick vi en ordentlig sovmorgon, 10.30 steg vi upp idag. Eller man kan väl inte säga att jag har fått sovmorgon eftersom jag klivit upp några gånger under natten. Men Erik fick ju sova ut bra länge!

Mamma, jag och Ronja åkte ner på stan idag. Jag handlade en jätte söt solhatt och en jätte fin kofta till Ronja. Hon kommer bli så söt i det nu i sommar.
Det blev även en del shopping för mamma.
Jag måste säga att det är dyrt att vara mammaledig. Har blivit lite väl mycket shopping framförallt till Ronja. Men jag har så svårt att titta på barnkläder utan att handla. Men nu ska jag försöka lugna ner mig. Kanske är bäst att hålla sig från stan ett tag!
Jag och mamma mötte upp Markus på stan och for och åt lunch. Jag åt grekisk sallad med bullgur. Väldigt gott!!
Det har varit en trevlig dag på stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0