En toppen helg!

Nu är midsommarfirandet över. Helgen har varit toppen!

I fredags var vi bara hemma jag, Ronja och Erik. Vilket var jätte härligt. Vi hade fått en inbjudan men tackade faktiskt nej. Vi tyckte det skulle vara skönt att bara vi. Så vi gjorde god mat och bara hade en trevlig kväll.

I går hade vi besök av Melissa och Peter. Vi grillade oxfilé och åt couscoussallad med två kalla såser. Verkligen super gott. Till efterrätt åt vi pollykaka med grädde vilket inte heller smakade helt fel!
Det blev ingen direkt midsommar mat. Men väldigt gott och framför allt trevligt.
Sen kväll gjorde vi. Ronja somnade runt 21 och vi gick och la oss vid 01 tiden. Det blev 2 timmar sömn för mig innan det var dags att plocka över henne till våran säng för att ammas. Trött var bara förnamnet. Det blev inge rapande eftert eftersom båda somnade efter ett tag.
Nästa matning blev vid 08 och nu har vi förflyttat oss till soffan. Ronja ligger här och somnar säkert vilken minut som helst.

Ronja har verkligen börjat le mycket nu. Det är så himla roligt. Jag blir alldeles tårögd när hon smilar mot mig (fjaskis som man är). Hon är så fin att titta på!
Våran lilla docka. Så otroligt älskad.





Kommentarer
Postat av: Mia

ja verkligen.. 2 ggr har det hänt nu :) i natt blev det "bara" 6timmars men vi är nöjda med det ändå :)

2009-06-21 @ 14:29:34
URL: http://miaaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0