Flytt i morgon.

Jag och Ronja steg upp klockan 10 idag. Skönt med lite sovmorgon!
Erik for ut till Stöcksjö för att städa våran gamla bil, det var någon som ringde och ville köpa den. Härligt att äntligen bli av med den.

Nu när Ronja har ätit ska vi gå och sätta oss på en gräsplätt. Jag i solen ocg Ronja i skuggan.
Fast det blir bara ett tag för vi har tvätt idag. Mycket tvätt!

Sen är det dags att göra sig i ordning. Vi ska ut till Täfteå för att samlas innan bror åker ner till mamma. Han flyttar nämligen dit imorgon! Vilket känns tråkigt..

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har det bara bra i värmen! huh vad varmt det är :) Jag såg att jag glömde skriva mitt namn på förra kommentaren som lilla söta Ronja :) så fin så fin! Tror jag tar några svartvita bilder .. jag spyr av allt rosa just nu :b hehe ne ut o svettas i solen igen!

2009-06-25 @ 13:52:23
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0