Fredagsmys

Idag tog jag och Ronja oss en ordentlig sovmorgon. Vi klev upp ur sängen klockan 11! Och då gjorde vi bara ett blöjbyte och förflyttade oss till soffan där vi sitter nu. Täcket och kuddarna fick följa med.
Idag har vi inte planerat in något alls. Och vi hade inte tänkt planera in något heller. Utan vi ska bara mysa i soffan hela dagen!

Här är Ronja i Hello Kitty dress som hon fått ärva av sina
två kusiner ute i Djäkneböle. Söt som alltid!





Just det, jag har ju inte berättat hur det gick när vi var och vägde Ronja i onsdags. Hon väger nu 3970g och är 54cm lång. Stora tjejen! Hon hade med andra ord gått upp 400g och vuxit 2,5cm på 2 veckor. Väldigt bra med andra ord!

En till nyhet är att vi köpt ny bil. Eller rättare sagt Erik har köpt den, fast den är väl min lika mycket eftersom vi har gemensam ekonomi.
Jag tyckte att vi kunde ha den vi hade. Men det tyckte tydligen inte Erik! Jag orkar inte lägga mig i speciellt mycket i allt bilköp. Huvudsaken vi har en bra och säker bil. Och den här ska tydligen va det.
Nu är Erik nöjd och då blir jag också glad! Så nu ligger våran gammla ute på blocket. Så vi får väl hoppas att vi blir av med den snart...

Kommentarer
Postat av: Martina

Svar. ja okej vad kul då lägger jag till dig nu :)

2009-06-12 @ 12:45:46
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0