picknick i parken

Även denna natt har Ronja sovit bra. Ammade henne vid 07. Helt otroligt!
Nu ligger hon här brevid mig och sover sött, mammas lilla älskling.

Idag ska vi ner på stan. Vi ska möta upp Melissa när hon varit och fixat naglarna. Det blir en sväng förbi polarnOpyret, har kvar lite från presentkortet jag (eller rättare sagt Ronja) fick från familjen L.
Sedan tror jag vi ska sätta oss i parken och har lite picknick, vi ska möta upp en kompis till M. Så idag kanske man får sig lite färg. Det behövs vill jag lova!

Jag är verkligen så shoppingsugen. Behöver en helt ny garderob! Jag har inga kläder. Nu när jag kommer i min gamla storlek så vill jag ha så mycket.
Men jag får snällt vänta tills pengarna rullar in på kontot!

Nu ska jag passa på att göra mig i ordning innan lilla fröken vaknar och vill ha mat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0