Spöregn!

Idag är det inte det roligaste vädret ute. Men jag kan tycka att det känns rätt skönt. Jag och Ronja får ligga hemma i soffan och bara ta det lugnt istället. Jag funderar på börja planera hur dopet ska vara. Till veckan måste jag nästan köpa lite fina pysselsaker för att göra hennes dopkort. Vi har som sagt några att skriva. Vet inte riktigt hur dom ska se ut än men på ett ungefär.

För en vecka sedan skickade vi in bb bilden till vk, men tydligen så kunde dom inte ta emot den så vi gjorde ett nytt försök igår. Vi minskade ner bilden. Till veckan borde vi nog vara med i vk. Håll utkik!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, och tack för senast. Inväntar med spänning vk-bilden.

Inget regn här , + 30 grader i skuggan !!!!

KRAM

2009-06-14 @ 18:34:53
Postat av: Anonym

Det är lugnt Mallan :) Jag hade exakt lika promille i fredags som din på midsommardagen :b o sen är det många som är törstiga därute :b Jag tror också det blir en platt tv, den tar mindre plats och är mkt snyggare !

2009-06-15 @ 20:23:54
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0