Surr med Mille

Idag har vi spenderat dagen med Melissa. Det har jätte trevligt! Mycket surr.
Jag bjöd på korv och stuvade makaroner. Oj så länge sedan det var med stuvade, riktigt gott!
På lördag ska vi grilla med Melissa och Peter. Så vi har planerat vad vi ska äta. Det blir grillat! Hoppas det är uppehåll på lördag så vi kan grilla. Till efterrätt blir det pollykaka. Ett recept jag fått från jobbet. En riktigt god kaka!
Hoppas dom också gillar den.

Imorgon ska vi på återträffen med föräldrargruppen. Det ska bli roligt att träffa alla och höra hur allt gått.

Sedan på kvällen ska vi åka och fira M som fyller år.
Då får vi även passa på att visa upp våran fina bil!

Nu vill jag att Erik snart ska komma hem. Jag har beställt en chokladkaka och en coca cola, det är nämligen seriestart för ett herrans liv och då måste jag ha något gott :)

Kommentarer
Postat av: Märit

Fin bild i VK idag. Har klippt ut den och satt den på anslagstavlan på jobbet.

Ha en riktigt skön midsommar. Ronja får väl en krans i håret hoppas jag.

2009-06-17 @ 10:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0