Tjejdag!

Idag blir det en riktig tjejdag. Jag, mamma och Marie ska spendera dagen ihop. Det ska bli mysigt!
Planen är att åka iväg till blomsterlandet. Men först ska jag och mamma fara och väga Ronja. Hoppas hon gått upp bra så man kan gå hem därifrån och vara stolt :)

Nu är dopet bokat. Och vi fick den dagen vi ville ha. Nu väntar vi på att prästen ska höra av sig i veckan.
Börjar redan bli nervös eller snarare stressad. Stressar så himla lätt upp mig.
Det är verkligen dags att planera hur dopinbjudan ska se ut och schemat för dagen. Fikat har vi i princip bestämt oss för.
Jag älskar verkligen att planera och pyssla på.

Nu ska jag göra i ordning lite kaffe igen (har redan druckigt 2 stora koppar), mamma borde vara på ingång snart.

Kommentarer
Postat av: Anna

roligt att du också börjar komma igång me dopplanering =) det är så kul!

Vi måste ses snart! kram!

2009-06-11 @ 01:40:24
URL: http://minpassion.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0