Livet är orättvist ibland!

Ligger fortfarande i sängen med en kopp kaffe och funderar på vad jag och Ronja ska hitta på idag. Det blir nog att göra så lite som möjligt! En liten promenad till affären ska vi nog orka oss på. Middagen måste förberedas. Det blir couscous sallad och kyckling med persillade sås. Riktigt gott och enkelt, vilket är ett måste om man ska hinna göra någon mat när man har en liten plutt hemma som sällan vill sova när jag ska laga middag :)

Jag har börjat följa den starkaste stjärnans blogg. Den handlar om en mamma och en pappa som har förlorat deras lilla son i cancer. Deras lilla kille gick bort i mitten på april -09. Det är så hemskt! Så himla orättvist!
Det är jobbigt när man läser många inlägg. Man ställer sig frågan HUR man klarar av att gå vidare när man förlorat sitt älskade barn..?



♥Jag älskar min lilla familj♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut :) Den är så fin och vi är så glada ! Då får lilla Ronja också följa med förstås, så hon får se vackra övik ;)

2009-06-05 @ 16:11:29
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0