09:00

Filmen igår var verkligen jätte bra! Jag kan varmt rekomendera den. Polisen i filmen såg väldigt bra ut dessutom, vilket gjorde det hela bättre!

Idag är det tänkt att vi ska ut och kika på en fåtölj till vardagsrummet. Om Erik kryar på sig vill säga. Han var nämligen ute i går så han ligger fortfarande i sängen. Han har nog lite huvudvärk och känner sig allmänt bakis idag!
Tur man är gravid och slipper dessa bakisheter :)

Jag sitter och dricker mitt morgonkaffe och är väldigt pigg. Vädret ser väldigt lovande ut. Hoppas det vill hålla i sig.

Kommentarer
Postat av: Mia

nämen ännu en till med blogg. :) Kul! hoppas du o magen mår bra :) /Mia (från majtråden)

2009-03-30 @ 14:56:09
URL: http://miaaurora.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jaså! ja nu är det bara en månad kvar! :) jag hoppas det går fort för nu börjar de bli jobbigt och tungt.. är så jäkla less på kvällarna så bebisen är väldigt välkommen nuu :)

2009-03-30 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0