Bättringsvägen!

Nu börjar jag känna att det går åt rätt håll i alla fall. Jag har fått sova ganska bra i natt. Farmor var förbi i går och lämnade nässpray vilket gjorde susen i natt. Sedan var hon så söt så hon hade köpt tulpaner till mig. Nu står dom så fint i vardagsrummet och blommar.

I går kom mamma "hem". Så imorgon ska vi åka ut till Täfteå och träffa barnen. Jag kommer dock försöka hålla lite avstånd från lilleman eftersom jag är rätt förkyld fortfarande. Men nu har jag suttit inne så många dagar så jag måste få komma ut ett tag. Byta miljö!

Jag bjuder på en magbild. Hade tänkt bjuda på en helbild men insåg rätt snabbt att jag kommer skrämma i väg alla läsare! Jag ser för risig ut så det får bli en annan dag, hihi.


VECKA 30 (29+6)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0