Beslutsångest

Idag har det varit så himla tråkigt väder. Jag hade tur som fick besök utav Melissa. Hon kikade förbi med lite gofika. Väldigt uppskattat. När hon kilade mot jobbet så åkte jag iväg till plantaget och kikade. Blev sugen på en orkidée men det får vänta ett tag. Sanningen är väl den att jag får sådan beslutsångest när jag skulle välja färg så jag skippade det helt!

Snart ska jag hoppa in i duschen och sedan bara ligga under filten och zappa framför tv:n. Jag är trött i kroppen fast jag inte gjort så mycket idag! Erik har långa dagar den här veckan. 8.00-20.00!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe du och dina orkider ;) kanske man får lämna sina blommor på rehab när du är mammaledig :)

2009-03-30 @ 20:17:07
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0