Blev lite nervös!

Idag var det nästan så jag skuttade upp ur sängen. Är utvilad och pigg. Jobbet kallar om 20 minuter måste bara hinna dricka mitt kaffe. Men det är så varmt just nu har det inte går att dricka.

Igår var vi som sagt på förlossningen, jag blev nästan lite nervös av tanken när vi satt där. Vi fick prova lustgasen också! Så lite snurrig blev man allt.
Men det känns bra att vi varit där nu.
Efter förlossningen for vi till brorsan, mamma hade lagat middag åt oss. Så vi satt och surrade ett tag innan det var dags att åka hem.
Erik är nu och kör henne till flyget. Tiden går verkligen snabbt när hon är här. Men det dröjer inte så länge till nästa gång hon kommer. Förhoppningsvis är jag nättare kring midjan och har en liten bebis i famnen.

Nu är det bara 2 månader kvar! Jag säger det jämt men tiden går verkligen snabbt!
Det är i alla fall härligt att vi går mot ljusare tider och att jag får vara hemma just den här tiden!

Nä nu ska jag borsta tänderna och sedan kila iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0