Fika på Mekka!

Igår var jag på Mekka och fikade med Melissa, väldigt trevligt! Vi har inte pratat på flera år. Ändå kändes det som "igår" när vi väl sågs. Vi satt på Mekka i fyra timmar. Jag kan säga att vi hade en hel dela att prata om..
Det var verkligen roligt att ses!

Vi var även på en föräldrarträff igår. Väldigt roligt. Intressant att höra om alla andras tankar och funderingar.

Jobb ikväll och imorgon på dagen sedan har jag långhelg! Vilket känns underbart! Mamma kommer upp på tisdag så då ska jag hämta henne på flyget. Trevligt!

Jag har bara 8 pass kvar innan jag får havandeskapspenning. Det känns faktiskt himla skönt.

Nu ska jag göra min lite kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0