Fortfarande sjuk!

Uch vad den här förkylningen var jobbig och långdragen. Jag sover fortfarande jätte dåligt om nätterna. Vaknar av att jag måste dricka, har ont i halsen & huvudet. Dessutom går det inte att andas genom näsan! Jobbigt!

Jag kommer att vara hemma från jobbet även imorgon.

Ikväll kommer mamma till Umeå. Jag hoppas jag hinner bli frisk så jag kan umgås med henne nu. Jag har tagit semester i helgen för att hon kommer. Men innan helgen borde jag må bra tycker jag.

Nu ska jag lägga mig under täcket, har gjort te med honung som jag tycker är så bra för min hals!

Kommentarer
Postat av: Anna

stackarn som också blivit sjuk.. inte många som slipper undan nån slags sjukdom just nu =( hoppas du blir bättre snart! kram/Anna

2009-03-11 @ 00:34:38
URL: http://minpassion.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0