Godmorgon!

Idag är det bara 8 veckor kvar till beräknad födsel! Jag kan inte riktigt förstå mig på tiden. Känns som det nyligen var jul. Nu får gärna all snö försvinna på vägarna. Men samtidigt vill jag inte att snön ska försvinna uppe i fjällen. Eftersom det blir en tripp upp dit till påsken och då får det gärna vara lite snö. Inte för att det kanske blir så mycket skoterkörning för mig som kommer vara gravid i vecka 35.
Men det är alltid skönt att komma upp dit och bara känna av lugnet som inte finns här i stan.

Idag ska jag storstäda. Det ska renbäddas, dammas, skuras golv, vattnas blommor mm. Så jag lär nog vara helt slut efter de städpasset.
Men det kan nog vara trevligt för Erik att komma hem till något nystädat! Jag ska nämligen hämta honom vid fem snåret.

Misstänker att det blir en lugn kväll framför Let´s dance ikväll. Får se om man köper något onyttigt till de!

Kommentarer
Postat av: Elin

Har tänkt ringa dig 52678 gånger i veckan men massa pluggande har tagit all min tid + mera tid. Hör av mig i helgen och hör hur det är med dig & bebben :)

2009-03-20 @ 14:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0