I skuggan av värmen

Nu har Erik nyss åkt iväg till jobbet. Jag steg upp samtidigt som honom och gjorde frukost! Anledningen till varför jag vaknade så tidigt idag är att våran lilla plutt i magen inte ville ligga stil, tror nästan att h*n tränat till något cirkusnummer.. Sedan sex i morse har jag varit vaken. Men det är mysigt att den visar livstecken tycker jag!
Nu sitter jag här med mitt nykokta kaffe och funderar på vad jag ska hitta på.

Jag funderar på att baka chokladrutor eftersom jag har varit och köpt ingredienser till de.

Klockan 17 ska jag ner och möta Melissa på stan. Vi ska gå på bio och se i skuggan av värmen. Men först hade vi tänkt få i oss nå matigt. Melissa kommer direkt från jobbet så hon lär nog vara hungrig.
Jag kom och tänka på att det var tur vi bokade 18.00 bion, hade vi tagit en senare bio hade jag nog somnat i mitten av filmen. Är otroligt trött på kvällarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0